Roolilatt, roolilati remont, taastamine

Hüdraulilise roolivõimendi, -karbi, -pumba remont. Lekke ja roolilati lõtku kõrvaldamine. Töid teostavad kvalifitseeritud meistrid kvaliteetselt ja lühikese ajaga.

""
1
Nimi
Telefon
Kommentaarid
0 /
Previous
Next

Hüdrauliline roolivõimendi on tänapäeva autotööstuse kahtlemata üks positiivsemaid saavutusi, mis tunduvalt tõstab autojuhtimise mugavuse. Samas hüdrovõimendi olemasolu esitab suuri nõudmisi juhtimisstiilile ja sõiduki tehnilisele seisundile. Hüdrovõimendiga auto kasutamise lihtsatest reeglitest kinnipidamine aitab märkimisväärselt pikendada selle mehhanismi eluiga ning tagada tõrgeteta tööd.

01.

Rooliratta äärmises asendis hoidmine on hüdrovõimendi jaoks ebasoovitav. Samuti ei tohi hakata liikuma, kui roolirattas on äärmises asendis. Esiteks, põhjustab see hüdrovõimendi töövedeliku ülekuumenemist. Teiseks, võimendi kummidetailid tihtipeale ei pea suure rõhu vastu ning võivad lekkima hakata.

Parkimise või tagasipööre hetkel ei tasu hoida rooli äärmises asendis rohkem kui 4-5 sekundit. Erilist manööverdusvõimet see ei anna, kuid hüdrovõimendi eluiga lühendab küll.

02.

Samuti peab regulaarselt teostama võimendi mehhanismi tehnilist kontrolli selleks, et selgitada välja kummidetailide kahjustusi ja töövedeliku lekke olemasolu. Hüdrovõimendi paisupaagis oleva vedeliku taseme kontrollimine peab saama autojuhi samaks harjumuseks, nagu näiteks mootori õlitaseme kontroll. Hüdrovõimendi igasuguseid rikkeid peab kõrvaldama viivitamatult.

03.

Alati pöörake tähelepanu võimendi töö käigus tekkivatele helidele. Igasugused kahtlustavad helid peavad teid valvsaks tegema ning saama põhjuseks asjatundliku spetsialisti poole pöördumiseks.

04.

Sellest, et hüdrovõimendi ei ole korras, annab teile teada mitte ainult muutunud heli, vaid ka teie enda tunne. Kui tunnete, et rool on muutunud kangeks, aeg üle vaadata võimendi korrasolekut.

05.

Rataste originaalmõõdu muutmine põhjustab hüdrovõimendi detailide kulumist, mis omakorda nõuab tema seisundi pidevat kontrolli. Loomulikult ei ole see põhjuseks loobuda auto soliidsusest, kuid stiilne välimus ei pea olema ohutuse takistuseks.

06.

Sellest, et enne sõidu alustamist on soovitav mootorit soojendama, teab iga autojuht, kuid sellest, et roolivõimendi samuti nõuab soojendamist, arvatavasti ei ole kõik teadlikud. Rooliratta keeramine mitu korda soodustab hüdrovõimendi töövedeliku soojendamist ja detailide kulumise vähendamist.

Nagu näha, on need soovitused üsna lihtsad ja samas kasulikud roolivõimendi jaoks ning aitavad mitte ainult pikendada hüdrovõimendi eluiga, vaid ka tõsta töökindluse, mis tagab mugavat ja ohutut juhtimise.